szaszłyki z Azerami

Niewinna niedzielna wycieczka do Bolnisi,


zwiedzanie świątyni  z IV wiekum, Bolnisi Sioni



spacer po wsi




podziwianie bajkowych krajorazów





i tak mogłaby skończyć się nasza przygoda z Bolnisi...............................

jednak człowiek ma dziwną naturę............................


















Siedziałam z Azerami w cudownym miejscu obok starej cerkwii, jadłam kozie serce popijąc domaszną czaczą, jechałam starym fiatem przez najbardziej bajkową z krain, które widziałam...

takie relacje czyta się w opisach wypraw i zazdrości...



żeby jeszcze być mężczyzną,
 poczciwa zakazana morda nie wydzwaniałaby potem do mnie....i nie psuła mojej bajki:)


1 komentarz:

  1. Tanzania the land of Kilimanjaro and Zanzibar without forgetting the NGORONGORO CRATER one of the world wonder.

    www.ilovetanzania.blogspot.com
    www.harusiyetu.blogspot.com
    www.ajirazetu.blogspot.com

    Welcome!

    OdpowiedzUsuń