całym sercem

Jeśli coś robisz w życiu możesz robić to całym sercem lub podejść do tego z tak zwanym dystansem. Ludzie mówią, że zwykle ten drugi sposób wyjdzie Ci na lepsze.

Niestety ten drugi sposób na życie jest mi raczej obcy.

Dobrze, źle, ja wiem?
 Sami sobie odpowiedzcie.

Ja odpowiedź mam jedną:

Jak pić to do dna, jak tańczyć to do rana, jak patrzeć to z otwartmi szeroko oczami, mieć nadzieje i marzenia, iść pod górę nieustannie, spadać z góry z uśmiechem mówiąc, że to życiowa lekcja, słuchać szczegółowo, myśleć nieprzerwanie, kochać całym sercem, szukać i błądzić czasami, cieszyć się stale. Nie żałować, nie patrzeć wstecz, żyć, żyć, żyć!

Ktoś ma inną wizję? Ma prawo. Ja tam pieprze wszystkie inne teorie.


(wpis dokonanu po wypciu min 1L wina)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz